SOIL
Om Turneringen

TM-FIVE A'SIDE 2018

Jenter/Gutter: klasse 13/14/16/19 år

NFF Telemark/SOIL Fotball har den glede å invitere til Telemarksmesterskapet innendørs for jente- og guttelag

9.- 11. november 2018 i Skjærgårdshallen.

Vinner i klassene 13-19 år tituleres som Telemarkmestere innendørs.

Alle klubber med jente- og guttelag inviteres til å delta. Det er anledning til å melde på flere lag i hver klasse. Turneringa spilles med fire utespillere, samt keeper. Det spilles med vant på langsidene (bane A og C har kun vant på den ene siden).

Presisering rundt bruk av overårig:
Vi har fått anbefaling av forbundet om å følge breddereglementet. I 5’er det her kun lov med én overårig på banen av gangen.
Dere kan derfor ha med overårige som er godkjent på laget i seriespill i 2018, men som sagt kun én på banen av gangen.

Link til regler:

Påmeldingsgebyret er kr 1400,- pr lag som betales etter påmelding.

NB! Påmelding er kun gyldig når bekreftelse er mottatt.

Kun lag som er registrert innen fristen får være med på turneringen. Betaling må skje før turneringen.

Lag kan ikke benytte spillere som er spilleberettiget for andre klubber, ingen overårige er tillatt (kun hvis dispensasjon er gitt av kretsen i ordinært seriespill).

Vennligst betal inn på kontonr 2601.60.30987, og merk ”TM 2018” med presisering av hvilke(t) klubb og lag/alder det gjelder. Ved avmelding etter fristen vil gebyret ikke kunne påregnes å bli returnert.

Påmeldingsfrist: 31.oktober 2018

For flere spørsmål kontakt oss på tm.aldersbestemt@gmail.com

TM Five A'side 2018 aldersbestemte lag

9. - 11. november